A vásárlói vélemények fontossága
Hitelesség és társadalmi bizonyíték
Mindenki szeretné kiküszöbölni a kockázatokat az online vásárlás során. Ha ismerjük mások tapasztalatait és véleményeit egy adott termékről és e-shopról, az sokkal könnyebbé teszi a vásárlással kapcsolatos döntéshozatalt. A vásárlói vélemények az e-shop hitelességét és a termékek minőségét bizonyítják.
Fogyasztói marketing
A pozitív online értékelések nagyon sokat érnek, és olyan előnyöket kínálhatnak az üzleti életben, amelyeket egy egyszerű marketingkampány nem. Dióhéjban olyanok, mint a mikro-marketing kampányok, amelyek még sokáig működnek az online értékelés közzététele után is.
Vásárlói hűség
A rendszeres felhasználóink pörgésben tartják az üzletmenetet. Azoknál a vásárlóknál, akik időt szakítanak arra, hogy online véleményt írjanak vállalkozásáról, sokkal valószínűbb, hogy bizonyos hűséget éreznek az Ön e-shopja iránt és rendszeresen visszatérnek majd, illetve ugyanúgy azok, akik az ilyen értékelések alapján vásárolják meg termékeit és elégedettek velük.
- 9 a 10-bőlfogyasztó olvassa el a vásárlás előtt az online értékeléseket.
- 49%vásárló épp úgy bízik meg az online értékelésekben, mint személyes ajánlásokban
- 25%konverziós arány növekedés.
- 69%-kala fotókat vagy videókat tartalmazó termékvélemények.
- 31 szegmensből 28-banszegmensben a felhasználó a vélemények alapján megváltoztatta a preferált márkát
- 50%havonta legalább egyszer közzétesz egy online értékelést.
Több eladáshoz vezető út
Úgy tűnik, hogy az értékelések a legjelentősebb rangsoroló tényezők a lokális keresésben. Segítenek a vállalkozásoknak jó helyen szerepelni, még akkor is, ha rossz minőségű linkprofiljaik vannak.
- A termékek magasabb besorolása nagyobb láthatóságot biztosít a Biano piacterén
- Ingyenes komplex adatcsomag egy fókuszcsoportról a Biano eshop adminisztrációjában
- Gyorsabb új vásárló vonzás és előnyszerzés a döntéshozatali folyamatukban
Hogyan működik a Biano Star
Többszintű e-shop értékelés
Minden eshop-értékelés a kommunikációról, a szállításról, az általános árról és általános vásárló-elégedettségről szól.
Többszintű termékértékelés
A termékek értékelése az ár-teljesítmény arányból áll, és a Biano piactéren jelenik meg csillagok, hozzászólások és termékképek felhasználásával.
Javított rangsorolás a Biano-n és a Biano Star jelvényen belül
Miután a vásárló értékelést írt az e-shopról és a termékekről, az értékelések automatikusan megjelennek a Biano piactéren, és javul az értékelt termékek rangsorolása. A Biano Star jelvény is frissített e-shop rangsorolást mutat majd.
Többet szeretnél tudni?
GYIK
A Biano Star fizetős szolgáltatás?
A szolgáltatás ingyenes. A Biano Star implementálása javítja termékei rangsorolását is, ami azt jelenti, hogy kevesebbet licitálhat azokra a termékekre, amelyekkel magasabbra szeretne jutni a Biano piacterén. Az értékeléseknek köszönhetően termékei ingyenesen jobb rangot kapnak.
Mennyire igényes technikailag az implementáció?
Az implementáció nagyon egyszerű, főleg ha már implementálta a Biano Pixelt. Ha az még nincs meg, akkor ez egy jó lehetőség a két szolgáltatás egyidejű implementálására, hiszen ezek összefüggenek.
Mi van akkor, ha az értékeléseim nem jók? Megkaphatom még a Biano-jelvényt?
Igen megkaphatja. A Biano Star jelvény valós mutatója azoknak a konkrét dolgoknak, amelyek működnek vagy nem működnek az ügyfél számára, és így javíthatóak az eshop oldaláról. Ezért a Biano Star jelvény az átláthatóság fontos jele.
Hogyan profitál a Biano a Biano Starból?
Jelentős többletértéket kívántunk hozzáadni platformunkhoz és támogatni akartuk a felhasználókat a vásárlással kapcsolatos végső döntésükben. Elsődleges célunk, hogy megkönnyítsük a Biano felhasználóinak a vásárlásokkal kapcsolatos döntéshozatali folyamatát.