Biano Star

A Biano Star egy olyan kiegészítő funkció, amely felhasználói véleményeket és képeket tartalmaz a Biano-n található e-shopok termékeiről azzal a céllal, hogy fellendítse ezen e-shopok sikerét a Biano piacterén.

A vásárlói vélemények fontossága

  • Hitelesség és társadalmi bizonyíték

    Mindenki szeretné kiküszöbölni a kockázatokat az online vásárlás során. Ha ismerjük mások tapasztalatait és véleményeit egy adott termékről és e-shopról, az sokkal könnyebbé teszi a vásárlással kapcsolatos döntéshozatalt. A vásárlói vélemények az e-shop hitelességét és a termékek minőségét bizonyítják.

  • Fogyasztói marketing

    A pozitív online értékelések nagyon sokat érnek, és olyan előnyöket kínálhatnak az üzleti életben, amelyeket egy egyszerű marketingkampány nem. Dióhéjban olyanok, mint a mikro-marketing kampányok, amelyek még sokáig működnek az online értékelés közzététele után is.

  • Vásárlói hűség

    A rendszeres felhasználóink pörgésben tartják az üzletmenetet. Azoknál a vásárlóknál, akik időt szakítanak arra, hogy online véleményt írjanak vállalkozásáról, sokkal valószínűbb, hogy bizonyos hűséget éreznek az Ön e-shopja iránt és rendszeresen visszatérnek majd, illetve ugyanúgy azok, akik az ilyen értékelések alapján vásárolják meg termékeit és elégedettek velük.

  • 9 a 10-bőlfogyasztó olvassa el a vásárlás előtt az online értékeléseket.
  • 49%vásárló épp úgy bízik meg az online értékelésekben, mint személyes ajánlásokban
  • 25%konverziós arány növekedés.
  • 69%-kala fotókat vagy videókat tartalmazó termékvélemények.
  • 31 szegmensből 28-banszegmensben a felhasználó a vélemények alapján megváltoztatta a preferált márkát
  • 50%havonta legalább egyszer közzétesz egy online értékelést.
Előnyök

Több eladáshoz vezető út

Úgy tűnik, hogy az értékelések a legjelentősebb rangsoroló tényezők a lokális keresésben. Segítenek a vállalkozásoknak jó helyen szerepelni, még akkor is, ha rossz minőségű linkprofiljaik vannak.

  • A termékek magasabb besorolása nagyobb láthatóságot biztosít a Biano piacterén
  • Ingyenes komplex adatcsomag egy fókuszcsoportról a Biano eshop adminisztrációjában
  • Gyorsabb új vásárló vonzás és előnyszerzés a döntéshozatali folyamatukban

Hogyan működik a Biano Star

  1. Hogyan működik

    Többszintű e-shop értékelés

    Minden eshop-értékelés a kommunikációról, a szállításról, az általános árról és általános vásárló-elégedettségről szól.

  2. Hogyan működik

    Többszintű termékértékelés

    A termékek értékelése az ár-teljesítmény arányból áll, és a Biano piactéren jelenik meg csillagok, hozzászólások és termékképek felhasználásával.

  3. Hogyan működik

    Javított rangsorolás a Biano-n és a Biano Star jelvényen belül

    Miután a vásárló értékelést írt az e-shopról és a termékekről, az értékelések automatikusan megjelennek a Biano piactéren, és javul az értékelt termékek rangsorolása. A Biano Star jelvény is frissített e-shop rangsorolást mutat majd.

Többet szeretnél tudni?

Álmos Sebők

Partnerkapcsolati manager

support@biano.hu

Szeretne többet megtudni a Biano Starról és arról, hogy az Ön e-shopja hogyan profitálhat belőle?

Foglaljon hívást

GYIK

A Biano Star fizetős szolgáltatás?

A szolgáltatás ingyenes. A Biano Star implementálása javítja termékei rangsorolását is, ami azt jelenti, hogy kevesebbet licitálhat azokra a termékekre, amelyekkel magasabbra szeretne jutni a Biano piacterén. Az értékeléseknek köszönhetően termékei ingyenesen jobb rangot kapnak.

Mennyire igényes technikailag az implementáció?

Az implementáció nagyon egyszerű, főleg ha már implementálta a Biano Pixelt. Ha az még nincs meg, akkor ez egy jó lehetőség a két szolgáltatás egyidejű implementálására, hiszen ezek összefüggenek.

Mi van akkor, ha az értékeléseim nem jók? Megkaphatom még a Biano-jelvényt?

Igen megkaphatja. A Biano Star jelvény valós mutatója azoknak a konkrét dolgoknak, amelyek működnek vagy nem működnek az ügyfél számára, és így javíthatóak az eshop oldaláról. Ezért a Biano Star jelvény az átláthatóság fontos jele.

Hogyan profitál a Biano a Biano Starból?

Jelentős többletértéket kívántunk hozzáadni platformunkhoz és támogatni akartuk a felhasználókat a vásárlással kapcsolatos végső döntésükben. Elsődleges célunk, hogy megkönnyítsük a Biano felhasználóinak a vásárlásokkal kapcsolatos döntéshozatali folyamatát.