- Gyerekeknek
- Gyerekszoba kiegészítők
- Babajátékok
- Készségfejlesztő Baba mászóka
Paraméterek
✅Szín: | Bézs |
✅Anyag: | Textil |
Termékleírás
Babamászóka A különlegesen új és innovatív Babamászóka egy gyermekorvos ötletének eredménye. Nagy előnye, hogy a gyermekek úgynevezett motorikus képességeit fejleszti . A kicsik saját tempójában , ami a számukra leginkább ideális.Miközben a gyerkőc lelkesen játszik, egyúttal felfedezheti saját képességeit és egyre bátrabban terjesztheti ki azokat. A Babamászóka egyszerre erősíti a kicsik izomzatát, fokozza bennük a felfedező kedvet és fejleszti a koordinációs képességeike t.A Babamászóka mellett beszerezhető csúszda pedig a valódi önfeledt játék élményét jelentheti. Hol érdemes használni? Lehetőség szerint beltéren, óvva a szerkezetet a nedvességtől . Alternatív lehetőségként akár a kertben, vagy a teraszon is könnyedén összeszerelhető a Babamászóka.Akár otthon, a nyaralóban, a nagyszülőknél, a bölcsödében vagy az óvodában is nagy kedvenc lehet. A Babamászóka összeállításának menete: A Babamászóka percek alatt könnyedén összeszerelhető. A csomag tartalmaz minden elemet és rögzítőcsavart, kiegészítve egy használati útmutatóval. Csak ennek a leírását kell követni, és a szerkezet perceken belül használatra kész lehet. Műszaki adatok: A Babamászóka anyaga nyír rétegelt falemez, a mászórudak anyaga pedig tömörfa.Felületkezelés vízbázisú alapozóval, hatékonyan gátolva a szálkásodást és a nedvesség felszívását.Háromszög mérete: 91 x 70 x 78 cmRámpa mérete: 100 x 35 x 3 cmMaximális terhelés: 30 kgAjánlott életkor: 1,5-6 éves korigA szerkezet a szállítást követően összeszerelést igényel, amely néhány percet vesz igénybe csak.Tisztítása: nedves, puha ronggyal érdemes áttörölni időnként. A csomag tartalmazza a háromszöget és a rámpát! Itt szeretném kedvenc mottómra felhívni a figyelmet miszerint : „ a szülői gondos felügyeletet nem pótolja semmi „A babamászóka tervezése során előtérbe helyezték Maria Montessori elveit. Figyelemre méltó hogy ezeket az elveket ez a páratlan pedagógus hölgy az 1900 -as évek elején fektette le melyek máig is érvényesek és a jövőben is örök értékűek lesznek. Maria Montessori pedagógus 1910 ben általánosan elfogadott korszakalkotó és máig is használatos pedagógiai tudományos elvei szerint készült termék. Maria Montessori Segít a babának a mozgás határainak , azzal járó veszélyforrások felismerésére Ezzel együtt fejleszti az egyensúly érzet kialakulását és a babák felfedező és mozgás igényét játékosan elégíti ki.Érzékszervi fejlesztésen keresztül megvalósuló, motiváló játék- és munkaeszközöket használt (Montessori eszközök), de ő alkalmazott először az óvodában a gyerekekhez méretezett berendezési tárgyakat (székeket, asztalokat, polcokat), és nagy mennyiségben játékokat, amelyeket a gyerekek bármikor levehettek a polcról (de saját maguknak kellett visszatenniük). Sok ilyen, ma már banálisnak tűnő „módszere” és „eszköze” abban a korban kirívónak és szabadelvűnek hatott. Nevelési módszeréből kizárta a tekintélyelvűséget, mivel azt tapasztalta, hogy azzal éri el a legnehezebben a kívánt eredményt, ehelyett ötletes nevelési módszereket, trükköket dolgozott ki. Montessori hatása Németországban, Hollandiában és Olaszországban a legerősebb, de Amerikában is jöttek létre Montessori-iskolák. Számosan tanulmányozták, s követték, vagy részben más reformpedagógiai módszerekkel ötvözve alkalmazták nevelési gyakorlatát (köztük Margaret Naumburg, Helen Parkhurst). 1929-ben alakult meg a Nemzetközi Montessori Szövetség (AMI), amely Dániában tartotta első kongresszusát, s ma is létező nemzetközi egyesület. Magyarországi Montessori Egyesület is működik.Montessori pedagógiájának alaptézise máig nem avult el: „a gyermek tisztelete, mert Maria Montessori szerint minden gyermekben él a cselekvési vágy és a világ megismerésének igénye, ennélfogva biztosítani kell számukra a spontán, szabad tevékenység lehetőségeit, a megfelelő környezetet. A gyermek maga végezzen el mindent, ami fejlődését elősegíti, önmaga alkossa meg képzeteit, fejlessze érzékszerveit, építse fel tudatát. A nevelő nem ‘informátor’ hanem a tanulók individuális önművelési folyamatának hátterében tevékenykedő ‘organizátor.’ Az öntevékenységhez a pedagógiai célok megvalósításához szükségesek a nevelés tartalmát hordozó, önerősítésre, önfejlesztésre épülő speciális fejlesztő eszközök, amelyekkel a gyermek szabadon, saját időbeosztása szerint tevékenykedik, szem előtt tartva társai érdekeit.”https://www.youtube.com/watch?v=BLI8LkTCfKQ
Vita és tapasztalatok
Ebben a vitában még nincsenek bejegyzések.
Hasonló termékek
19 690 Ft
Chicco Chicco - Kiságyó forgó dallammal 3in1 NEXT2DREAMS 3xAA rózsaszín AG0141
Fa, kiságyforgóKiszállítás 1 nap múlvaIngyenes szállítás
11 890 Ft
Baby Einstein Baby Einstein - Világító játék GLOW&DISCOVER AG0350
Interaktív, csörgő, műanyagKiszállítás 1 nap múlvaIngyenes szállítás
14 790 Ft
Infantino Infantino - Kiságyas mobil dallammal 3in1 3xAAA rózsaszín FBB0049
KiságyforgóKiszállítás 1 nap múlvaIngyenes szállítás
14 790 Ft
Infantino Infantino - Kiságyas mobil dallammal 3in1 3xAAA kék FBB0048
KiságyforgóKiszállítás 1 nap múlvaIngyenes szállítás
16 390 Ft
Taf Toys Taf Toys - Koala autós játékközpont FBB0180
Kiszállítás 1 nap múlvaIngyenes szállítás
10 490 Ft
Taf Toys Taf Toys - Ajándékdoboz HELLO BABY FBB0170
Szundikendő, textil, műanyagKiszállítás 1 nap múlvaIngyenes szállítás
14 690 Ft
Smartmax Smartmax - Mágneses építőkészlet Első vonat 22 db BM0036
Fa, műanyagKiszállítás 1 nap múlvaIngyenes szállítás